15 Mac 2012

Usaha Tangga Kejayaan

Kata orang," Rajin Dan Usaha Tangga Kejayaan". Dengan perinsip ini, usaha diteruskan bagi mengatasi masalah banjir yang melanda kawasan peliharaan 'Ayam Pupuh'. Beberapa lori tanah sedang ditambak di kawasan peliharaan ini.Adalah diharapkan dengan usaha yang tidak pernah mengenal erti jemu ini, semua penghuni di reban ayam pupuh akan lebih sihat, mantap dan ceria..

5 ulasan:

  1. wah.. banyak modal ayam pupuh kita... tapi tambak kalau xda saliran air keluar mungkin lagi memburukkan keadaan jgk dgn tanah merah lagi... huhuhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam...betul tu kalau nak yang terbaik perlu usaha dan modal yang besar. Saya rasa cita rasa kita sama ...lawatilah blog saya manok ayamku. Berminat nak bela ayam batang kaki ni.. ada tak jual ayam

      Padam
  2. Memang banyak guna modal, Man Ganoi. Tapi minat punya pasal, pulun jgk lah. Kena buat saliran & tambak pasir pulak.Kalau x nnti jadi kubang pulak..

    BalasPadam
  3. En Halim..Kita punya minat dan kecenderungan yg sama.Kalau dh minat, kena buat sungguh-sungguh.Yg penting adalah kepuasan. Kalau berhajat ayam btg kaki, ada, InsyaAllah..Nnt sy pun blh lawat blog En Halim.

    BalasPadam