13 Jun 2015

JUALAN MENJELANG RAMADHAN


 Pakoyzil (pama + pakoy+brazil)
Umur  : 10 bulan +
Berat : 3.0 kg.
Permainan  :  Tempur, jalan, kap dengan
pukulan mantap
Harga  :RM350
SOLD


                                          
                                                       Magonkoy
                                                    Umur : 11 bulan+
                                                      Berat : 3.1kg.
                                       Permainan : Tempur, jalan, kap dengan
                                                         pukulan padu.
                                                    Harga : RM350
                                     
             Be rminat sila hubungi 010-8718348 (Pakcu)/ 017-6526284 (Khusyai)           
                                                     LAMBAT HABIS!!

                                         
                                               
                                       

                                                  

16 Disember 2014

INDUK MAGONTHAI FOR SALE

                                             Induk Magonthai
                                             Umur  : 1 tahun +
                                             Rekod :3x bertelur
                                             Keistimewaan : Pukulan mantap
                                                             SOLD
                                            

26 Oktober 2014

Minta Laluan- Iklan Ayam Pikat Terbaru

Kepada peminat ayam pikat sila lawati blog Exotk Farm dengan menaip blorok1983.blogspot.com
Terdapat pikat-pikat terkini untuk pilihan anda.

25 September 2014

Jualan Bulan Ini (September)


       Di bawah ini ialah pembaka import 2xW yang telah banyak menurunkan bakanya di reban ayam pupuh.
Pembaka Pakoy Trat ini mempunyai gaya tarung yang agak istimewa dengan permainan jalan, kilas, kap beserta pukulan padu ke badan, leher dan kepala dengan buah patah serong.
        Semua ayam-ayam ini rela dilepaskan kepada tuan-tuan baru yang berminat dengan harga 'mampu milik'.
        Jika ada yang berkenan, jangan segan-segan untuk menghubungi saya di No-0176526284(Khusyai)
Harga boleh dirunding.
                                                             

                                            Pembaka Import (UNTUK DIJUAL)
                                            Umur : 2 tahun +-
                                             Berat  : 3.8 kg.    SOLD                                          
                                                                                   
                                                                                 
                                               
                               Sisik kaki pembaka Pakoy Trat 2xW
                                                  
1.) Anak bapak di atas (gambar lama)
                                                                          
                                                                               
                                Anak ayam di atas (gambar terkini)
                                            Berat terkini : 3.0 kg.

2. ) Anak bapak di atas (gambar 2 bulan yang lalu)

Anak ayam di atas (gambar terkini)
Berat Terkini : 3.15 kg.
                                   Ibu Magon (Ibu kepada anak ayam no.1)
                                   5x bertelur
                                                                                 
                                 Ibu Magonkoy (Ibu kepada anak ayam no.2)
                                 7x bertelur.


                        
                                                                       

          


      
        
                       
        

                                               

                                                                      
                                                                                 

                                                          

15 April 2014

Jalak Junior

 'Perkahwinan' Si Jalak Pembaka dengan induk-induk terpilih di reban Ayam Pupuh telah dapat menghasilkan beberapa ekor pelapis yang berbakat di arena.




Jalak Junior, ada bawat kiri kanan. Permainan ada reverse, jalan, kap, pukulan depan, serong dan buah patah.                                                            SOLD



                                                                                 




                          Adik Si Jalak Junior berlainan induk.Sedang bertelur
                                                          SOLD

14 April 2014

Jalak Pembaka





                   Pembaka Si Jalak ini dah lama menurunkan benihnya di reban ayam pupuh. Berat terkini 3.8kg. Nampak gayanya taji nak kena potong ni sebab bila mengawan, ibu habis luka-luka rusuk.SOLD

24 Januari 2014

Pembunuh Import - Untuk dilepaskan


Entah macam mana, pintu reban @ lau ayam boleh terbukak. Sepulang dari menghantar anak ke sekolah, hari Rabu, 22 .01.2014 yang lalu, hati rasa tak sedap. Terus ke belakang rumah.Apa yang terjadi? Pembaka kelabu 2xW( Rasmi) 2xW (Tak rasmi) sedang berentap dengan ayam muda- baka baik jugak.Sempat tengok 'buah penghujung' saja.


                                                                                 

Buah penghujung
Mangsa ke 3
di Reban Ayam Pupuh



Tu Dia- Kaki Pembunuh
(Basah dengan darah)
 

               video                
Menyempurnakan Tugas
(Terkulai Seekor ayam kesayangan).


Berkokok Bangga (SOLD)
Si Kelabu
Masih bertenaga
Permainan : Jalan, kilas dengan pukulan mantap
mencari mata dan telinga
dengan buah patah+ tikam.
Nak dilepaskan kerana
mungkin tak serasi di reban Ayam Pupuh.
Harga : RM700 (Nego)